reklama

Tlkot srdca

Keď som bol teenager, rád som počúval tlkot svojho srdca. Pokúšam sa o to znova. No len málokedy sa mi to podarí. Čo sa stalo?  Prečo opäť jasne nemôžem počuť tlkot vlastného srdca?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: Ilustračné foto)

Veziem sa v električke a som nesvoj. Sedím a miesta je dosť. Som nespokojný. Za oknom fučí a ja som v teple. Som nervózny. Ráno som mal výdatné raňajky a mätový čaj. Som podráždený. Oblečenú mám svoju obľúbenú bundu a nové nohavice, ktoré sedia ako uliate. Som nevďačný...

Vystúpim a kráčam hlavnou ulicou. Potrebujem si niečo vybaviť, ale mám ešte čas. Zabočím do jednej z postranných ulíc. Som zachmúrený. Ako tak kráčam, do mozgu mi preniká melódia. Otrepaný hit, ktorý znie k tomu ešte aj falošne. Ale predsa ma tá melódia zvláštne priťahuje. Asi tým, že je tak monotónna. Otočím sa za hudbou. Na stoličke sedí starší pán. Ťahá sláčikom a z jeho huslí znie tá magicky falošná melódia. Neviem, čo ho dostalo sem, na ulicu. V tejto chvíli je to, myslím, jedno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja pred ním stojím teplo oblečený, najedený a nespokojný, ktovie prečo. Po chvíľke odstúpim. Zamyslený pokračujem vo svojej ceste. Odprevádza ma monotónna melódia. A ja v nej počujem tlkot srdca.

Ďakujem

Marián Dyno Burič

dynoburic.sk

Vrecúško rozprávok

Marian Burič

Marian Burič

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som spisovateľ, maliar, ilustrátor... Človek, ktorý sa rád túla po hviezdach. Rád by som Vás obohatil poučnými príbehmi a rozprávkami, tak ako Vy obohacujete mňa tými svojimi:) Zoznam autorových rubrík:  rozprávkySúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu