reklama

Sabes? No.

Pred týždňom sme sa vrátili z Tenerife. Bola to nádherná dovolenka, na ktorej sa mi splnil jeden z mojich snov:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Pred skokom
Pred skokom (zdroj: Marián Dyno Burič)

Prišlo to akosi spontánne. Kráčali sme podvečer po Puerto de la Cruz na Tenerife, keď som vo výške zaregistroval padák.

„Pozrite, paragliding,“ povedal som a zapichol prst do prázdna. Deti a Zuzana sa tým smerom pozreli.

„Hm,“ zamrnčali. Pre deti tu boli dôležitejšie veci. Napríklad ohadzovať sa pieskom na pláži.

„Rád by som to raz vyskúšal,“ podotkol som a nechali sme to tak.

Na druhý deň šla Zuzana niečo vybaviť na recepciu. Ja som sa s deťmi zatiaľ máčal v bazéne.

„Tak čo, chceš si skočiť?“ opýtala sa Zuzana, keď sa vrátila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Kam?,“ asi treba niečo kúpiť v potravinách, napadlo ma.

„No s padákom,“ a vysvetlila mi čo a ako.

Bol som hodený do vody. Nie len do tej v bazéne. Na druhej strane, kedy sa mi naskytne ďalšia príležitosť? Je mi jasné, že sám sa na to neodhodlám. Veď už asi dvadsať rokov...

Treba konať.

„Okej,“ no hlas mi znel akosi čudne detsky, ,,tak zajtra ráno.“

No ono sa samozrejme všetko vyvinulo inak.

Keď sme sa šli na recepciu nahlásiť, recepčná zavolala chlapíkovi a potom nám oznámila, že dnes o piatej je to ideálne. Pozrel som na mobil. Boli tri.

,Hm, pre koho ako,’ napadlo ma.

Je zaujímavé, ako sa vo finále človek snaží oddialiť ten okamih, na ktorý tak dlho čakal. A vlastne ani neveril, že sa stane.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Okej,“ zaznel môj tenký detský hlas.

O piatej si po mňa prišli. Viezli sme sa asi hodinu na miesto činu. Ôsmi Španieli a ja. Chlapík vedľa mňa sa mi snažil niečo vysvetliť.

„Sabes?“ opýtal sa na koniec.

„No,“ znela moja odpoveď.

Španiel sa usmial.

„Okej, okej,“ potľapkal ma priateľsky po pleci.

Rukami sa dorozumieš skôr.

Po hodinke sme zastali.

Krátke prípravy, pripútanie sa, kontrola...

Krok, dva, tri a letím....

Nebudem opisovať let. Pocity boli zmiešané. Až teraz, niekoľko dní po, sa mi vybavujú situácie. A ešte dlho sa budú.

Snáď len, že ma neznalosť domáceho jazyka priviedla ešte do jedného malého problému.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vo výške nad mestom sa ma Španiel pilot znovu na niečo opýtal.

„Sí, sí,“ odpovedal som spokojne, s úsmevom.

V tej chvíli Španiel zažal ťahať za riadidlá na padáku ako besný a my sme sa začali kývať a krútiť.

„Stop, stop,...“ kričal som.

„Okej, okej,“ a ešte čosi po španielsky mi vrátil Španiel.

Nechýbalo veľa a pozdravil by som Puerto de la Cruz z výšky po svojom.

No splnil sa mi jeden z mojich snov. A prekonal som strach. Za to ďakujem mojej Zuzane:)

A ešte niečo . Soríos, ak ste niečomu nerozumeli.

Soríos je totiž podľa našej Alžbetky prepáč po Španielsky:)

Ďakujem

Marián Dyno Burič

Vrecúško rozprávok

dynoburic.sk

Marian Burič

Marian Burič

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som spisovateľ, maliar, ilustrátor... Človek, ktorý sa rád túla po hviezdach. Rád by som Vás obohatil poučnými príbehmi a rozprávkami, tak ako Vy obohacujete mňa tými svojimi:) Zoznam autorových rubrík:  rozprávkySúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu